НАМ ДОВІРЯЮТЬ

Техніка з Європи та Америки
від найвідоміших виробників

+38 067 139 71 39Центральний та Східний регіон
+38 068 858 16 78Західний та Центральний
+38 067 534 74 81Західний та Північний регіон
+38 067 575 43 91Західний та Північний регіон

Claas Tucano 570

Договірна

Код: K466
Рік випуску: 2015
Наробіток годин: 890/1415 м.г..
Двигун: MB OM936, 354 к.с.
Жатка: Claas V770 (+тр.візок+з ріпаковим обладнанням)

Комбайн в Україні не працював!! З Європи

Комплектація

Зернозбиральний комбайн Claas Tucano 570

  • Шини передньої осі. 800/65R32 167A8
  • Шини задньої осі 500/85R24 6Lx205 IMP
  • Максимальна швидкість 25 км/год
  • AUTOCONTOUR - активне копіювання поверхні як у поздовжній, так і в поперечній площині
  • Похила камера – AUTOCONTOUR. Система AUTOCONTOUR компенсує нерівності ґрунту в подовжьному та поперечному напрямку
  • Фаркоп автоматичний
  • Молотильний барабан для зернових культур
  • Безступінчастий привід молотильного барабана 650-1500об/хв
  • Ступінчастий привід ротора сепарації
  • Ротор для зернових культур з механічним налаштуванням заслінок ротора.
  • Стандартний решітний стан очищення
  • Облицювання вентилятора очищення
  • Електричне регулювання решіт з кабіни
  • Жалюзійне решето очищення – стандартного типу макс. відстань між пластинами 20мм
  • Зерновий бункер, об’ємом 9.000 л
  • Вивантажувальний шнек L 6838мм
  • Система вивантаження зернового бункера – XL. Продуктивність розвантаження TUCANO до 105 л/с
  • Подрібнювач соломи SPEZIAL CUT II
  • Передня вісь з гідрооб’ємною трансмісією маточина з 10-ма шпильками
  • Двигун OM936 ECE R120 260KW T4
  • Бак паливний об’ємом 650 літрів
  • Кабіна з клімат-контролем
  • Омивач лобового скла
  • Бортовий комп’ютер CEBIS з двома слотами під карти пам’яті
  • ТELEMATICS Basic
  • Заповнення зернового бункера, стандартне без квантиметра
  • Сидіння оператора на пневмопідвісці
  • Фари робочого освітлення High-End
  • Відсік L та сидіння для пасажира
  • Комунікаційний модуль (CCM)
  • Багатофункціональний важіль керування стандартного типу
  • Автоматичне регулювання обертів та висоти мотовило через CEBIS
  • Дзеркала заднього виду у стандартному виконанні
нагору