Ефективна діагностика від John Deere
Епідеміологічна ситуація в світі спровокувала збільшення активностей у мережі.
Хорошим прикладом цього стала онлайн-конференція компанії John Deere у травні, на якій експерти та дилери з ВБ, Франції та Німеччини презентували рішення Connected Support.
Connected Support - це рішення, що дозволяє технічним спеціалістам підключатися до бортових комп’ютерів техніки клієнтів для максимально швидкої діагностики несправностей та виправлення дрібних помилок, що можуть спричинити велику технічну проблему.
Connected Support, або віддалене підключення також допомагає налаштувати техніку та скоротити час її простою.
Одним із ключових аспектів створеної системи є проактивне реагування, що надає інформацію дилерам John Deere та сповіщає про стан машини.
⠀
Не менш важливим елементом Connected Support є можливість підключення дилера до дисплея і налаштувати техніку.
Системи віддаленої підтримки також дозволяють продавцю ідентифікувати неправильні налаштування чи експлуатаційні помилки.